راهکارهای کسب‌وکار با زبلاین

حوزه فعالیت‌های خدماتی

بخش‌بندی مشتریان

با بخش‌بندی هوشمند کاربران در زبلاین مخاطبان هدف را شناسایی کنید و کمپین‌های بازاریابی خود را پیش چشمان افراد درست قرار دهید.

بازاریابی شخصی‌سازی شده

ارزش‌های پیشنهادی کسب‌وکار خود را براساس نیازها و علایق شخصی مخاطبان، به آنها ارائه کنید و میزان اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی خود را افزایش دهید.

طراحی سفر مشتری

هر سرنخ فروش مسیر متفاوتی را برای تبدیل شدن به مشتری طی می‌کند. با طراحی سفر مشتری در زبلاین، می‌توانید برای هر سرنخ فروش برنامه‌ای منحصربه‌فرد ایجاد کنید.

طراحی و بهینه سازی سفر مشتری در زبلاین

ارائه رضایت‌بخش‌ترین سفر مشتری به منظور جلب نظر مخاطبان هدف و دعوت آن‌ها به رابطه‌ای است که فراتر از خرید یک محصول یا خدمات خاص باشد.

ارزش افزوده‌ زبلاین برای کسب‌وکارهای خدماتی

جمع‌آوری اطلاعات مشتریان و بخش‌بندی ‌آن‌ها

یکی از مهمترین ارکان رشد یک کسب و کار آنلاین این است که با جمع آوری اطلاعات مفید از کاربران در کنار بخش بندی مناسب آن‌ها، مشتریان هدف را مشخص کرده و در زمان مناسب شروع به آغاز تعامل از طریق کانال های ترجیحی آنها کند. یک سیستم اتوماسیون بازاریابی کارآمد می‌تواند به ایجاد و حفظ رابطه های سودمند برای این نوع کسب و کارها کمک شایانی کند.

ایجاد ارتباطی شخصی‌سازی شده با مخاطب

تمرکز اصلی یک کسب و کار حوزه خدمات اغلب بر روی ایجاد و حفظ مشتریان وفادار است، زبلاین یک راه عالی برای ایجاد تعاملات شخصی سازی شده با مشتری است که موجب می‌شود مشتریان به سمت وفادار شدن گام بردارند که در نتیجه افزایش درآمد و تکرار خرید را برای کسب و کارها به ارمغان می‌آورد.

واکنش مناسب و درلحظه به تعاملات کاربران در کانال‌های مختلف ارتباطی

با استفاده از زبلاین در لحظه به رفتار مشتری واکنش مناسب ارائه کنید و درست در زمانی که مشتریان بالقوه انتظار دارند بر اساس علایق آن ها تعامل را آغاز کنید. زبلاین این امکان را به شما می‌دهد تا در کانال‌های مختلف ارتباطی مانند پیامک، ایمیل، اپ پوش و… ارتباطی یکپارچه را با مشتریان خود ایجاد کنید.

امکانات زبلاین برای کسب‌وکارهای حوزه خدمات

ذخیره، ادغام داده ها از همه منابع اطلاعاتی در یک سیستم

دسته بندی مشتریان بر اساس داده های جمع آوری شده

ارسال پیام های شخصی سازی و برنامه ریزی شده

افزایش ارزش طول عمر مشتریان با طراحی سفر مشتری

ایجاد تعامل با کاربران در کانال‌های ترجیحی آن‌ها

امکان تجزیه و تحلیل نتایج کمپین ها